Email kampagner

Email kampagner kan være en god ide til målrettede kunder i netværk. Det er her meget vigtigt at skelne imellem spam, som vi alle jo kender og hader, når vi åbner vores inbox.

Email kampagner i din online markedsføring

 

Email kampagner skal sammensættes så de tager udgangspunkt i egne kunder eller netværks kunder, der klart har tilkendegivet, at de er interesseret i denne form for online marketing i deres inbox - og da de selv har tilkendegivet et ønske om at få de sidste nye tilbud etc. fremsendt pr. email, er det en meget målrettet kundegruppe, som vi får mulighed for at tilgå via mail. Det ville være dumt ikke at benytte lejligheden til at bruge dette værktøj til fastholdelse af kunder eller få flere nye kunder.

Online Marketing kan som professionelt online reklamebureau vejlede dig til den størst mulige effekt af dine kampagner.

En kampagne kan sættes op på flere måder - f.eks. kan der være mulighed på ens eget websted at tilmelde sig nyhedsbreve, konkurrencer eller tilgå fora, hvor der kan søges efter informationer inden for bestemte emner som virksomheden services består af. Et eksempel kunne være, hvis der er tale om en byggevirksomhed, at der vil være tilsluttet et ekspertpanel, der svarer på spørgsmål og kunderne så har mulighed for fremtidige oplysninger via email - Husk brugerne skal give accept til modtagelse af reklame mails.

Trafikkampagner, SEO, søgemaskineoptimering og makedsføring i søgemaskiner: Kontakt  Online Marketing.dk og få et godt tilbud.

Online Marketing skaber målrettede kunder til dig via email kampagner .